Skal du si opp eller fryse ditt medlemskap?

Når du skal fryse eller si opp ditt medlemskap må du sende oss en skriftlig henvendelse. Vi kan ikke ta i mot slike henvendelser over telefon eller i resepsjonen.

Frys av medlemskap:

STEG 1:

Send e-post til adm@liatrening.no med følgende innhold:

– Fullt navn

– Fødselsdato

– Telefonnummer

Steg 2:

Skriv så ønsket dato for frys, og legg ved eventuell dokumentasjon for din sak. Man kan kun fryse hele måneder.

Innen en 2 uker vil du få en bekreftelse på at saken er behandlet og med svar på utfall av forespørsel.

Din søknad blir behandlet fra den dagen e-posten blir sendt til oss.

Søknaden må være sendt til oss før den 01. i hver måned. Det vil si: ønsker du å fryse for juli mnd, må søknaden være sendt til oss før den 01. juli. Påbegynte måneder kan ikke fryses.

Oppsigelse av medlemskap:

STEG 1:

Send e-post til adm@liatrening.no med følgende innhold:

– Fullt navn

– Fødselsdato

– Telefonnummer

Steg 2:

Gi oss gjerne en tilbakemelding på hvorfor du sier opp medlemskapet ditt.

Når oppsigelsen er ferdig behandlet vil du få svar på når siste treningsdato og betaling vil være. Oppsigelsestiden på ALLE medlemskap er en -1- måned regnet fra første månedsskifte etter den dato oppsigelsen er mottatt hos oss. Eksempel: Hvis du sier opp ditt medlemskap 9 desember så vil vanligvis siste treningmåned med betaling være hele januar.

Din søknad blir behandlet fra den dagen e-posten blir sendt til oss. Det kan ta litt tid å få svar.

Betingelser for oppsigelse av medlemskap:

Oppsigelsens skal skje skriftlig av hensyn til senere å kunne dokumentere den. Medlemmet skal innen 20 dager får informasjon om oppsigelsen er registrert og når siste betaling og treningsdato vil være.

Alle medlemskap Lia Trening tilbyr er løpende inntil oppsigelse finner sted.